Huurprijsvermindering 1-2-3 pakket
Sinds de gedwongen sluiting van de horecabedrijven van 15 maart 2020, heeft ons kantoor veel vragen ontvangen vanuit huurders of dat zij recht hebben op een huurprijsvermindering. Inmiddels zijn er verschillende procedures gevoerd, waarvan de uitkomst kansen biedt aan huurders die te maken hebben met een verhuurder die hen op geen enkele wijze tegemoet wil komen. Benieuwd of u ook recht heeft op huurprijsvermindering? Check het in bijgevoegd schema.
Vindt u het lastig om te beoordelen of u in aanmerking komt voor huurprijsvermindering of heeft u te maken met een verhuurder die u niet tegemoet wil komen? Maak dan gebruik van ons 1-2-3 pakket, waarbij u zelf kiest welke hulp voor u relevant is.
De 1-2-3 pakketten
De werkzaamheden die wij voor u zullen verrichten, zijn afhankelijk van het pakket dat u afneemt.
Pakket 1
Check huurovereenkomst en algemene bepalingen. Wij zullen voor u nagaan of u op basis van de huurovereenkomst en/of algemene bepalingen aanspraak kunt maken op een huurprijsvermindering en u daarover van een eerste advies voorzien.
Pakket 2
Advies en plan van aanpak. Vervolgens zullen wij aan de hand van uw concrete positie en omstandigheden u van advies en een plan van aanpak voorzien gericht op het verkrijgen van een huurprijsvermindering.
Pakket 3
Brief aan de verhuurder. Indien uw verhuurder niet bereid is om u een huurprijsvermindering toe te kennen kunnen wij daartoe een eerste brief opstellen waarin daar aanspraak op wordt gemaakt. Deze zal in beginsel uit eigen naam van de huurder worden opgesteld, zodat u nog in overleg tot een oplossing kunt komen.
Wat zijn de kosten?
Pakket 1: €100,- excl. btw
Pakket 1+2: €150,- excl. btw
Pakket 1+2+3: €200,- excl. btw
Welke documenten hebben wij van u nodig?
- Huurovereenkomst en (indien van toepassing) algemene bepalingen
- Eventuele nadere afspraken omtrent de huur die met de verhuurder gemaakt zijn (bijvoorbeeld in allonges, aanhangsels, e-mails, en/of brieven)
- Uittreksel KvK van uw bedrijf
- Eventuele andere volgens u relevante informatie
Algemene voorwaarden
De algemene voorwaarden van Bierman Advocaten zijn van toepassing op alle door of namens Bierman Advocaten te verlenen diensten. Deze voorwaarden worden u na ontvangst van het aanvraagformulier samen met de opdrachtbevestiging aan u toegezonden. Desgewenst kunt u deze alvast raadplegen via onze website.
Facturatie
De facturen ontvangt u (tenzij anders overeengekomen) per e-mail. De betalingstermijn van facturen bedraagt 14 dagen. Indien bij de facturatie bepaalde kostenplaatsen dan wel andere gegevens dienen te worden vermeld, verzoek ik u mij dit zo spoedig mogelijk te laten weten.
Aanmelden
Wilt u ook gebruik maken van ons 1-2-3 pakket? Vul dan het aanmeldformulier in. Klik hier om naar de desbetreffende pagina te gaan.
Tot slot
Onze beoordeling zal geschieden op basis van de door u verstrekte informatie. Wij gaan ervan uit dat u ons juist en volledig zult informeren. Indien hier niet aan wordt voldaan, komen eventuele gevolgen daarvan voor eigen rekening en risico.
Heeft u nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op.