Faillissement MyCom

Op dit moment is het niet mogelijk inhoudelijke mededelingen te doen over de voortgang/afwikkeling van het faillissement. Voor meer informatie verwijzen wij schuldeisers en belanghebbenden dan ook naar onderstaand keuzemenu:

Veelgestelde vragen

Wij ontvangen veel vragen van klanten van MyCom. Om deze vragen zo snel mogelijk te kunnen beantwoorden, hebben wij de meest gestelde vragen voor u op een rij gezet. Klik hier om naar de 'Veelgestelde vragen' te gaan. 

Updates 

Om u zo goed mogelijk te informeren, zullen wij alle updates in het faillissement MyCom op deze pagina plaatsen. 

7 februari 2019 - Reparaties MyCom

Indien u in het faillissement van MyCom een product ter reparatie heeft aangeboden, is de volgende informatie voor u van belang. Van donderdag 7 februari tot en met zondag 10 februari a.s. zijn de MyCom filialen Amsterdam, Breda, Apeldoorn, Nijmegen, Utrecht, Haarlem en Roermond geopend voor een executieverkoop. Indien uw ter reparatie aangeboden product zich nog in het filiaal bevindt, kunt u deze tijdens de executieverkoop ophalen. Neemt u het reparatiebewijs mee en houd rekening met gemaakte betaalafspraken. Lees meer... 

6 februari 2019 - Komende dagen laatste uitverkoop in failliete MyCom-winkels 

Vanaf morgen (donderdag 7 februari) tot en met zondag zijn zeven van de oorspronkelijk veertien winkels van MyCom open voor een laatste uitverkoop. Lees meer...